Ми і школа
А ми з п’ятикласниками продовжуємо працювати за корекційно-розвивальною програмою "Дружній клас".
Сьогодні було проведено заняття "Ми і школа" під час якого були виконанні вправи: Привітання; «Знайомство»; «Асоціації»; «Ідеальний учень»; «Хто ти? Хто я?»; «Температура»; « В гостях у казки»; «Посмішка по колу».
Завдання програми:
- сприяти створенню оптимального соціально-психологічного клімату у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
- допомагати усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
- сприяти розвитку навичок самоаналізу.
В основі змісту програми тренінгу «Дружній клас» лежить вирішення проблем, які близькі і зрозумілі підліткам:
· як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
· як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
· як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника.
Таким чином, формується комунікативна компетентність підлітків, а на її основі динамічно розвивається групова згуртованість.
Сьогодні було проведено заняття "Ми і школа" під час якого були виконанні вправи: Привітання; «Знайомство»; «Асоціації»; «Ідеальний учень»; «Хто ти? Хто я?»; «Температура»; « В гостях у казки»; «Посмішка по колу».
Завдання програми:
- сприяти створенню оптимального соціально-психологічного клімату у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
- допомагати усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
- сприяти розвитку навичок самоаналізу.
В основі змісту програми тренінгу «Дружній клас» лежить вирішення проблем, які близькі і зрозумілі підліткам:
· як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
· як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
· як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника.
Таким чином, формується комунікативна компетентність підлітків, а на її основі динамічно розвивається групова згуртованість.
Немає коментарів:
Дописати коментар