Я та мій клас
З метою розвитку
групової згуртованості підліткового колективу з позитивним вектором розвитку її
спрямованості з учнями 5 класу впроваджується корекційно-розвивальна програма "Дружній клас". Завдання програми:
- сприяти створенню оптимального соціально-психологічного клімату у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
- допомагати усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
- сприяти розвитку навичок самоаналізу.
В основі змісту програми тренінгу «Дружній клас» лежить вирішення проблем, які близькі і зрозумілі підліткам:
· як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
· як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
· як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника.
Таким чином, формується комунікативна компетентність підлітків, а на її основі динамічно розвивається групова згуртованість.
- сприяти створенню оптимального соціально-психологічного клімату у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;
- допомагати усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;
- сприяти розвитку навичок самоаналізу.
В основі змісту програми тренінгу «Дружній клас» лежить вирішення проблем, які близькі і зрозумілі підліткам:
· як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
· як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
· як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника.
Таким чином, формується комунікативна компетентність підлітків, а на її основі динамічно розвивається групова згуртованість.
Немає коментарів:
Дописати коментар