Арт-терапевтична вправа «Будиночки»
Це групове арт-терапевтичне заняття. Під час малювання
яскраво проявляються особистісні особливості дітей і проблеми, пов’язані з
налагодженням міжособистісних відносин. Для заняття знадобиться ватман формату А1, кольорові
олівці, фломастери і воскові крейди.
Ведучий говорить: «Багато тварин живуть у нірках, і ми зараз намалюємо кілька нірок. Вони бувають круглими, великими, маленькими. Кожна нірка має свій колір. А хто житиме в ваших нірках, ви придумаєте самі».
Кожна дитина малює від 2 до 7 нірок (залежно від кількості дітей). На аркуші можуть з’явитися нірки не тільки у вигляді кіл або овалів, а у вигляді будиночків, горбиків, прямокутних загородок, парканчиків і т.д. Часто діти малюють поряд з нірками їх мешканців, які можуть бути реалістичними або вигаданими. Після створення будиночків треба попросити дітей намалювати доріжки від однієї нірки до іншої. Діти, в першу чергу, з’єднують між собою свої нірки, а потім проводять доріжки до нірок тих дітей, кому вони симпатизують. Доріжки по всій довжині прикрашаються травичкою, деревами, квітами. Діти беруть активну участь не тільки у створенні своїх малюнків, але й коментують чужі, відстоюють для себе місце на загальному листі, вимагають не перетинати свої доріжки або домовляються зробити загальні.
Ведучий говорить: «Багато тварин живуть у нірках, і ми зараз намалюємо кілька нірок. Вони бувають круглими, великими, маленькими. Кожна нірка має свій колір. А хто житиме в ваших нірках, ви придумаєте самі».
Кожна дитина малює від 2 до 7 нірок (залежно від кількості дітей). На аркуші можуть з’явитися нірки не тільки у вигляді кіл або овалів, а у вигляді будиночків, горбиків, прямокутних загородок, парканчиків і т.д. Часто діти малюють поряд з нірками їх мешканців, які можуть бути реалістичними або вигаданими. Після створення будиночків треба попросити дітей намалювати доріжки від однієї нірки до іншої. Діти, в першу чергу, з’єднують між собою свої нірки, а потім проводять доріжки до нірок тих дітей, кому вони симпатизують. Доріжки по всій довжині прикрашаються травичкою, деревами, квітами. Діти беруть активну участь не тільки у створенні своїх малюнків, але й коментують чужі, відстоюють для себе місце на загальному листі, вимагають не перетинати свої доріжки або домовляються зробити загальні.
Немає коментарів:
Дописати коментар